در این ویدیو تلاش شده تا تمامی بخشهای اپلیکیشن پلتفرم بیدارز به شکل کامل بررسی شود. همان طور که مشاهده میکنید، اپلیکیشن بیدارز از 5 بخش اصلی “خانه”، “پشتیبانی”، “معاملات”، “امور مالی” و “والت داخلی” تشکیل شده است.
در بخش “خانه” قسمتهای متفاوتی مانند اطلاعیهها و اعلانات، نمایشگر موجودی لحظهای کاربر، دسترسی سریع به انواع معاملات و والت داخلی، همچنین معاملات باز کاربر قابل مشاهده هستند.
با ورود به بخش “پشتیبانی” میتوانید تیکت ارسال کنید، گفتگوی آنلاین داشته باشید، نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید و اطلاعات تماس با بیدارز را مشاهده کنید.
در بخش “معاملات”، میتوانید از 4 روش معامله موجود در بیدارز یعنی P2P، OTC، Trade و SWAP استفاده کنید. همچنین در این بخش و با استفاده از قسمت “جستجو”، میتوانید کمترین نرخ هر ارز دیجیتال در قسمتهای مختلف معاملاتی بیدارز را پیدا کنید.
از بخش “امور مالی” میتوانید برای افزایش موجودی، بررسی حسابهای بانکی کاربر در بیدارز، تسویه حساب و بررسی آرشیو تراکنشها استفاده نمایید.
در بخش “والت داخلی” نیز میتوانید به صورت لحظهای، موجودی حساب خود در بیدارز را مشاهده نمایید که دارایی شما در قالب موجودی تومانی و میزان دارایی دیجیتال به تفکیک هر رمز ارز در دسترس شما قرار دارد.
همواره با کلیک روی گزینه “تنظیمات” در بالای اپلیکیشن، میتوانید وضعیت پروفایل کاربری، ورود دو مرحلهای و تنظیمات مربوط به کلمه عبور را مشاهده کرده و در صورت نیاز، تغییرات لازم را اعمال کنید. همچنین برای خروج از حساب کاربری خود، میتوانید از گزینه “خروج از حساب” در این بخش استفاده نمایید.