صفر تا صد فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال با بیدارز

514 روز پیش

مقدمه
شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال مانند هر شغل و حرفه دیگری، به پیش‌نیازهایی احتیاج دارد که در صورتی که تمام این موارد کنار یکدیگر قرار گیرند، احتمال سودده بودن و به نتیجه رسیدن تجارت شما را بسیار افزایش می‌دهد. ما در بیدارز تلاش کرده‌ایم تا تمامی نیازهای یک کاربر حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین را، در سطح مبتدی و حرفه‌ای، فراهم کرده و در دسترس کاربران گرامی قرار دهیم. در این مقاله به بررسی نیازهای ورود و تجارت در بازار مالی بزرگ ارز دیجیتال و چگونگی رفع آن‌ها از طریق پلتفرم بیدارز می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیدارز چیست؟

بیدارز، یک صرافی و بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که با هدف ایجاد محیطی امن و مطمئن با قیمت‌های منصفانه، در سال 1397 راه‌اندازی شد. به عنوان چهارمین پروژه‌ی به ثمر رسیده از پروژه‌های شرکت کاج سبز سپهر آذین، بیدارز همواره با بررسی دقیق و در نظر گرفتن نیازهای کاربران خود، تلاش کرده است تا تمامی این نیازها را مرتفع نماید تا کاربران با آرامش به تجارت خود در این بازار مالی بزرگ رسیدگی کنند.

نیازهای کاربر ارز دیجیتال چیست؟

حال در نظر بگیریم که یک کاربر مبتدی، قصد ورود به این بازار را دارد. از کجا باید شروع کند؟ چه مسیری را باید بگذراند تا بتواند کسب درآمد منطقی از ارزهای دیجیتال داشته باشد؟ یا در طرف مقابل، یک کاربر حرفه‌ای چگونه می‌تواند تجارت خود را بهبود ببخشد؟

آموزش، امنیت، سرعت، کیف پول دیجیتال، دسترسی آسان و صرافی معتبر می‌توانند گزینه‌های مختلف مورد نیاز کاربران باشند که بیدارز تمام این موارد را در خود گنجانده و در ادامه به تشریح هر کدام می‌پردازیم.

آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین

به طبع مانند تمامی مشاغل دیگر، تجارت در ارزهای دیجیتال نیز پیش از هر امر دیگری، نیازمند آموزش دقیق و حرفه‌ای است. یک کاربر باید بداند که تعاریف این حوزه چیست، روش استفاده از آن‌ها چگونه است، اخبار و اطلاعات را به درستی دریافت کند و بتواند بخش‌های مختلف این صنعت را تحلیل کند. به همین جهت در بیدارز، دو بخش اصلی در نظر گرفته شده است؛ بخش مجله بیدارز و شبکه‌های اجتماعی گوناگون.

در بخش مجله بیدارز، اخبار و آموزش‌های متنوعی مربوط به ارزهای دیجیتال، بلاک چین و تمامی قسمت‌های مرتبط با این حوزه ارائه شده است. خود این بخش از چند قسمت تشکیل شده تا کاربران به شکل بهتری بتوانند از اطلاعات آن استفاده کنند. به جهت شکل‌گیری مسیر اولیه برای یک کاربر مبتدی، بخش تازه‌وارد‌ها ارائه شده است تا آن کاربر بتواند با الفبای این حوزه آشنا شود. پس از آن و برای پیشرفت خود، می‌تواند از بخش حرفه‌ای ها استفاده نماید.

بخش بعدی ارزهای دیجیتال در مجله است که تعدادی از پرمخاطب‌ترین رمز ارزها انتخاب شده و اطلاعات مناسبی در کنار نمودار قیمت هر کدام ارائه شده است. برای یادگیری مفاهیم و اصطلاحات مختلف ارزهای دیجیتال و بلاک چین، بخش دانشنامه در مجله بیدارز قرار داده شده که در آن به ترتیب، تمامی کلمات و عبارات رایج این حوزه را تشریح کرده‌ایم. برای تکمیل مراحل آموزش افراد و ارائه بهتر مطالب، از پادکست و ویدئو آموزشی نیز کمک می‌گیریم که هر کدام در بخش مشخصی برای خود در دسترس کاربران عزیز قرار گرفته است و در نهایت برای آشنایی با بزرگان و افراد مشهور این دنیا، بخش مشاهیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امنیت برای مبادله و نگهداری اطلاعات و دارایی‌ها

امنیت، لازمه‌ی زندگی است، در تمامی جوانب آن، از امنیت شغلی تا امنیت محل سکونت. اما وقتی صحبت از امنیت برای دارایی افراد باشد، شاید پررنگ‌تر هم بشود. یک کاربر فعال در تجارت ارزهای دیجیتال، در چند وجه نیازمند امنیت است، مانند اطلاعات حساب کاربری، امنیت اطلاعات مربوط به حساب بانکی، امنیت در معاملات و امنیت در ذخیره‌سازی و نگهداری از دارایی‌های دیجیتال.

ما در بیدارز، تمام این موارد را بررسی کرده و یک به یک پاسخ کاملی برایشان اعمال کرده‌ایم. اما چگونه؟

بیدارز با برنامه‌نویسی متدهای روز دنیا در چند لایه و گذراندن تست‌های امنیتی متفاوت از طرف شرکت‌های ثالث اجرا می‌شود تا خیال کاربران از امنیت اطلاعات و مبادلات خود، راحت باشد. در کنار آن، تمامی عکس‌ها و تصاویری که کاربران برای احراز هویت ارسال می‌کنند، در یک هارد اکسترنال و به شکل آفلاین ذخیره‌سازی می‌شود. در نهایت برای ایجاد حداکثر امنیت در دارایی‌ها، ارزهای دیجیتال کاربران گرامی در یک کیف پول دیجیتالی سرد (Cold Wallet) در صندوق بانک نگهداری می‌شود. تمامی این موارد در کنار یکدیگر، حداکثر میزان امنیت در پلتفرم بیدارز را تضمین می‌کند.

سرعت در اجرای پلتفرم و معاملات

برای کاربران ارزهای دیجیتال، سرعت در اجرا، فاکتور بسیار پر اهمیتی است. چرا که نوسانات این بازار زیاد و لحظه‌ای بوده و بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای، از همین نوسانات کسب درآمد می‌کنند. عموما این فاکتور توسط معامله‌گران در دو بخش بررسی می‌شود: سرعت اجرای معامله و سرعت به‌روزرسانی نرخ ارزها.

در بیدارز با هر دو عامل در بخش‌های مختلف سایت در نظر گرفته شده است. یعنی نرخ‌ها در صفحه ارزهای دیجیتال، بخش ترید، بخش P2P و بخش OTC، به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شود. همچنین سرعت اجرای معاملات با دقت و وسواس زیادی تحت نظر تیم فنی مجموعه قرار دارد تا در کمترین زمان ممکن اجرا شود و کاربران بدون هیچ مشکلی به خرید و فروش خود رسیدگی کنند. کدنویسی این بخش نیز با متدهای روز دنیا پیش می‌رود و با اضافه شدن هر ارز یا شبکه بلاک چین جدید، کد‌ها مجددا مورد بازرسی قرار می‌گیرند تا سرعت درون شبکه‌ها و بین شبکه‌ها در بالاترین حد ممکن در دسترس معامله‌گران محترم قرار گیرد.

کیف پول دیجیتال داخلی بیدارز

خب، فرض کنیم که اطلاعات داریم، آموزش دیده‌ایم، محیطی امن و مطمئن برای مبادلات انتخاب کرده‌ایم که سرعت بالایی هم دارد. دارایی‌های دیجیتال خود را قبل و بعد از معاملات در کجا ذخیره کنیم؟ همانطور که می‌دانید، جواب، کیف پول دیجیتال است.

پیش‌تر از میزان امنیت کیف پول داخلی بیدارز صحبت کردیم، اما قصد داریم دلیل اهمیت استفاده از آن را تشریح کنیم. پر واضح است که شاید برخی افراد بگویند ما از کیف پول خارجی استفاده می‌کنیم. صددرصد درست است و حرفی در آن نیست. اما برخی نکات را نباید فراموش کنیم. مثل اینکه برای هر بار جابه‌جایی دارایی‌ها از کیف پول به صرافی برای انجام معامله‌ها، زمان و دقت لازم است. ارسال دارایی به آدرس اشتباه، یعنی خداحافظی با ارز دیجیتال خود. از سمت دیگر، اگر مشکلی در اینترنت بین‌المللی پیش آید یا قوانین تیم توسعه‌دهنده آن کیف پول، ایران را از لیست تحت پشتیبانی خود خارج کند، دسترسی به دارایی‌ها دیجیتال سخت (یا حتی غیر ممکن!) می‌شود. کما اینکه دسترسی به خود تیم توسعه‌دهنده نیز فقط از طریق ایمیل و تیکت آنلاین میسر است.

می‌دانیم که کاربران این حوزه باید با آرامش کامل و دسترسی تمام به ارزهای دیجیتال خود، تجارتشان را در این زمینه پیش ببرند. به همین جهت در صرافی بیدارز، یک والت داخلی تعبیه شده است. این والت هم به جهت دسترسی آسانی که به کاربر می‌دهد، هم به جهت امنیتی در حفظ دارایی‌ها، می‌تواند برای معامله‌گران بسیار سودمند و مفید باشد. کاربران گرامی می‌توانند در تمامی ساعات روز از 7 روز هفته، ارزهای دیجیتال خود را کنترل کرده و معاملاتشان را در کسری از ثانیه انجام دهند. همچنین در صورت مواجهه با هر گونه سوال یا ایراد، می‌توانند از طرق مختلف مانند چت آنلاین، تماس تلفنی، ایمیل، مراجعه حضوری و غیره، آن مورد را رفع نمایند. همکاران ما در بخش پشتیبانی، هر لحظه در خدمت و پاسخگوی شما معامله‌گران عزیز می‌باشند.

دسترسی آسان، هر لحظه، هر جا

تکنولوژی به شکل روزانه پیشرفت می‌کند، تعداد کاربران آن نیز به همین شکل افزایش می‌یابد. شاید در ابتدای راه برای استفاده از امکانات مبادله ارز دیجیتال، داشتن یک رایانه شخصی کفایت می‌کرد. اما امروزه، دسترسی به تلفن‌های همراه از دسترسی به کامپیوترها، راحت‌تر شده است.

صرافی ارز دیجیتال بیدارز، فعالیت خود را با پلتفرمی تحت وب آغاز کرد. اما به جهت رفع نیاز دسترسی آسان و همیشگی کاربران، پلتفرم خود را در بسترها و سیستم عامل‌های مختلف گسترش داد. در حال حاضر پلتفرم بیدارز با تمامی امکانات خود، در بستر وب، سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS در دسترس کاربران محترم قرار دارد.

کسی به حرف من گوش می‌دهد؟

پیش‌تر هم عنوان کردیم که کاربران باید شنیده شوند. هر کاربر در هر حوزه‌ای نیازمند این مسئله است که بداند اگر به هر دلیل، مانع یا مشکلی در استفاده از یک سایت یا پلتفرم داشته باشد، می‌تواند با صاحبان آن مجموعه ارتباط بگیرد. حتی همیشه رفع مشکل مطرح نیست. گاهی کاربران علاقمند هستند تا میزان پاسخگویی به موقع و مناسب شرکت‌ها را ارزیابی کنند. پاسخ به همه این موارد تنها با وجود یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای و همیشگی میسر می‌شود.

بیدارز برای تیم پشتیبانی خود، دو فاکتور را در نظر گرفته است؛ اول اینکه افراد تشکیل‌دهنده تیم، حرفه‌ای و کارآزموده باشند، دوم اینکه یک کاربر بتواند به چندین روش با این تیم ارتباط بگیرد. نتیجه‌ی آن، در کنار انتخاب دقیق و سختگیرانه افراد تیم، بخش‌بندی کردن آن‌ها برای پاسخگویی دقیق‌تر و کاربردی به معامله‌گران و کاربران بیدارز بود. از طرف دیگر، چندین روش در دسترس این کاربران قرار گرفت تا بتوانند با ایمیل، چت آنلاین، ارسال تیکت و تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنند. ما به شما گوش می‌دهیم، خیالتان راحت.

همه چیز در یک صرافی معتبر

همه موارد عنوان شده در بیدارز، زمانی ارزش خود را نشان می‌دهند که مطمئن باشیم بیدارز معتبر است. بیدارز به عنوان چهارمین پروژه اجرا شده توسط تیم توسعه شرکت کاج سبز سپر آذین، از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال آغاز کرد. ابتدای کار بیدارز با شعار محیطی امن با قیمت‌های منصفانه، تنها با یک نوع معامله (روش همتا به همتا یا P2P) و تحت وب بود. سپس متدهای دیگر معاملاتی مانند خرید و فروش آنی (OTC) و ترید حرفه‌ای (Trade) را به پلتفرم خود اضافه کرد. همچنین عنوان شد که پوشش بستری خود را گسترش داد تا کاربران با تلفن‌های همراه، چه اندروید چه iOS، بتوانند از آن استفاده کنند. در کنار این موارد، اضافه کردن بخش مجله بیدارز، باعث ارتباط بیشتر و بهتر میان ما و کاربران عزیز شد تا بتوانیم آموزش‌ها و اطلاعات مفید و لازم این تجارت را در اختیارشان قرار دهیم.

بیدارز همواره، قابلیت‌ها و امکانات خود را بر اساس نیاز کاربر و امکانات روز دنیا بهبود بخشیده و رضایت کاربران را سرلوحه خود قرار داده است. تمامی این فعالیت‌ها و تغییرات زیر نظر کامل مراجع محترم نظارتی، قضایی و قوانین تبیین شده جمهوری اسلامی رخ داده و هیچگاه مسیر خود را از قانون، جدا نکرده است.

متاسفانه در ایران، با وجود تعداد بالای فعالان حوزه ارزهای دیجیتال چه به شکل معامله‌گر و چه به شکل صرافی، هنوز نماد اعتماد الکترونیکی به صرافی‌های ارز دیجیتال اعطا نمی‌شود. اما چارچوب مشخصی برای تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه، تعریف شده است که بیدارز و سایر صرافی‌ها بدان احترام گذاشته و از آن تبعیت می‌کنند.

جمع‌بندی

تلاش ما همواره جلب رضایت کامل شما عزیزان است. بدین دلیل سعی کرده‌ایم تمامی نیازمندی‌های یک کاربر دنیای ارز دیجیتال را بررسی، جمع‌آوری و ارائه کنیم. در بخش مجله آموزش ببینید و اطلاعات خود را تکمیل کنید، در پلتفرم معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهید، با شبکه‌های اجتماعی ما بروز باشید، دارایی‌های خود را در کیف پول دیجیتال داخلی ذخیره‌سازی و نگهداری کنید، هر موردی را از طریق پشتیبانی رفع کنید و همه این موارد را در محیطی با امنیت بالا و تحت قوانین کشورمان در صرافی بیدارز تجربه کنید. همواره می‌توانید با ارائه پیشنهادات، نقطه نظرها و انتقادات خود، ما را در بهبود و پیشرفت این مجموعه همیاری نمایید.

4.5 2 رای‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها